Kızlar selam. 24+4 olduk bugün geçen haftalarda sanki bebeğimin hareketlerini daha çok hissediyordum. Şimdi kuvvetsiz ve seyrek hale geldi. Gecen hafta Dr. Kontrolümüz vardı herşey normal dedi DR. Bazen hiç hissetmeye bilirsin hareketlerini dedi siz yasadiniz mi bu haftalarda böyle seyler.