esesakc Kızlar 12 haftalık hamileyim sanırım kovit belirtilerim var test oldum ama henüz çık adı eğer kovitsem geçirenler,tavsiyesi olanlar çocuga zararı olur mu bu virüsün 🥺
Asyaveannesi36 esesakc hiç korkma canım ben de covidim 2 doz aşılı olmama rağmen hafif atlatıyorum ama burnum tıkalı 9.günüm bugün bebeğe bir zararı yok bin şükür bol sıvı C vitamini zencefil bal nane limon sıcak çorba tüket ve doktorunla görüş pozitif çıkarsan ona göre kan değerlerine bakılıp kan sulandırıcı verebilir
esesakc Asyaveannesi36 çok teşekkür ederim cevap için inşallah sağ salim almak nasip olur kucagımıza evlatlarımızı geçmiş olsun sizede