Yesimm_G kesinlikle öyle ve kabin boy olarakta kullanılıyor bu yönden tercih ettik birde aracımız küçük olduğu için bagaja sığması tekerlekleri küçük olması 360 derece manevrası falan çok çok beğendim kendimde minyonum ve portatif olması bu yüzden de çok işime geldi inşallah sizde memnun kalırsınız