Canlar 33+3 üm şuan. Bebek çok şiddetli hareket ediyor. Hareketleride tam vajinanın içinde .yani kasıklarımdan yaklaşık 10 cm aşağda içerde . .sancı yok Normalmi bu haftalarda böyle mi olur. Yoksa hemen doktoramı gitmeliym ? Korkuyorum sezeryan olmam lazım benm normal doğum başlamamalı 😔