Mehi23 Merbaha arkadaşlar 6 aydır evliyim iki kez test yapdım pozitiv çıktı amma 3-4 gün gecikmenin ardından kanama oldu😞 bu kez çok garip hissler içerisindeyim adetime 9 gün var bi belirti olur mu?
Hanzademerve Mehi23 olabilir kuzum dikkat et ağır işler yapma fazla bide stres yapma kafanda cok takarsan olmaz
Minnakkurabiyeveannesi27 Mehi23 kuzum pozitif çıktiysa sen iki defa kimyasal gecirmissin Eğer bir defa daha tekrar ederse bir kadın doğuma görün derim ben belki pıhtılaşma felan vardır
Esraz Mehi23 bence sizde sübyan olabilir düzgün bir hocaya gidin sübyan nuskası yaptırın benimde 4 sene öyle oldu hamile kalıyorsun ama 4 gün sonra adet kanı ile çocuk düşüyordu
Mehi23 Hanzademerve ağır işler çok yaparım ve stress baya bol çok düşünüyorum neden olmadı diye Allahım kısmet etsin inşaAllah niyyetinde olan her kese banada❤️
Mehi23 Minnakkurabiyeveannesi27 evet pozitiv çıktı erken gebelik testimde pozitivdi 3gün adetimde gecikti amma 4cü gün kahve rengi bi lekenme oldu 1 gün sonra kanama başladı ve çok çok ağrım oldu
Minnakkurabiyeveannesi27 Mehi23 evet kuzum kimyasal gecirmissin o halde acil bir kadın doğuma görün ve kimyasal geçirdiğini şöyle hem de 2 defa diye belirt hemen pıhtılaşma testi yaptır