MihrimahVeAnnesi Deniz2961 Testi yaptırdığınız hastaneden alabilirsiniz ancak . E nabizda sadece pap a görünür onla da bir yorumlama yapılmaz . Hastaneye gidip sonucu almalısınız rapor düzenleniyor ona göre yorumlanıyor 😊
Neslikra06 Deniz2961 sadece beta hcg ve papp-a sonucunu görebilirsiniz grafiği göstermiyor onu doktor verecek
Deniz2961 Haticeliz valla bnde taraf değilim inanın sncta hepsi evladımız kıymayı hiç bir şekilde düşünmüyorum zehir etmeye gerek yok hamilelgi