Deletedmom0067 2 gun once nişanım geldi 38 haftaligim ama sezeryan olucam carsamba gunu ilk gebelik sezeryan oldugu icin. Bebegimin bugun hic hareketlerini hissetmedim sadeve 3 4 defa karnim sertlesti o kadar doktora gitmelimiyim yoksa bebekmi sertlesti hala anlayamiyorum:((
Ilkgozagrimiz Deletedmom0067 doktora gitmelisin bence nisanin geldiyse hic beklemeden gitmeliydin ona gore yonlendirirdi zaten doktor
Duyguynrky Deletedmom0067 sezaryenden sonra çatın müsaitse ve arasından 1 yıl geçtiyse (minimum) normal doğurmanda sakınca olmaz ki canım. Ama doktoruna gitmelisin burdan kimse yardımcı olamaz ki 😢
Deletedmom0067 Duyguynrky keske normal yapsam bende cok istiyorum 13 ay oldu dogum yapali ama doktorum pek yanasmiyor
Ilkgozagrimiz Deletedmom0067 yanasmama sebebpleri yetersiz metaryalmis yengem var bnm 6 yil oldu sezeryan geceli meteryal eksikliginden normal yaptirmiyolarmis