Selam herkese ben 21haftalık hamileyim dün sağlık ocağına aşı olmak için gittim tansiyonumu olçtüler ve 16ya9 çıktı daha sonra doktorumu aradım ve hastaneye çağırdı oraya gittiğımde de yine tansiyonumu ölçtüler 14e 8 çıktı doktor kan idrar tahlili istedi bir hafta da sabah aksam tansiyonunu takip et dedi dünden beri biraz canım sıkılıyo bu durumu sizce ne yapabilirim düşmesi için böyle tansiyonu yüksek olan arkadaşlar varmı 😔😔