duygu0693 Kızlar başından beri çok aktif bir gebelik geçiriyorum her gün en az 5 bin adım attım squat yaptım bol bol ama 0 açıklık çok yoruldum artık 2 gündür yürümüyorum çok fazla halim yok bu saatten sonra açıklık olabilir mi ?
Mujde0808 duygu0693 sanci cekmeden acilma kolay kolay olmaz dogum zamanin geldiginde sancilandigin zaman zaten birden acilman olur yurumek acilma yapmazki dogum zamani dogumu kolaylastirir acilmayi sanci yapar
duygu0693 Mujde0808 İlk doğumum olacak hiç bilmiyorum teşekkür ederim normal doğumu çok istiyorum bakalım 🙏
duygu0693 Gozde939e99e Dün ki kontrolde 29’una kadar gelmezse alırız dedi bana senin doğum tarihin belli mi ☺️