Annebaba23 Kızlar ben hap yutamiyorum, demir ilacım ve d vitaminim sıvı. Benim gibi durumda olan ve çözüm bulan arkadaşlar var mı 😔
_ipekkkkk Annebaba23 Ben hapı ağzıma attığım gibi istifra ediyorum maalesef hiç kullanmadım sadece magnezyum ve demir ilacı sıvı kullanıyorum başka ilaç kullanmıyorum 🤷♀️ doktorum yemen güzelse gerek yok tamam kullanma dedi
_ipekkkkk Annebaba23 29 haftadaym hala kullanmıyorum baştan beridir folik asitte bir iki kez kullanabildim yedigimide çıkarıyordum doktora söyledim yediğim vitaminlerde gidiyor napicam böyle dedim yemen içmen güzelse etinden balığından sebzenden yiyorsan sorun yok dedi mecbur içemiyordum yani 🤷♀️ mide bulantım olmadı iştahım güzeldi o yüzden sıkıntı yaşamadım ama yiyemiyorsan vitamine ihtiyacn var canm doktoruna sor sen yine