Bence çok fazla bekleme taraftarı olmayın yani doktorlar da bazen ihmal edebiliyor cidden bugün bir post gördüm hassas içerik bebek kakasını yemiş devamını yazmak bile istemem
Bu yüzden doktorunuzla iyice görüşün hocam deyin kakasını yemesinden korkuyorum ben gerekirse sezeryana alın deyin
Suyu azalmış falan hiç gerek yok riske kendi sancınız suyunuz gelse kakasını falan yaparsa ya ben şahsen okuduğum şeyden çok etiketlendim ve o haftaya kadar gelmezse bebeğim suni ile bir şekilde doğumu başlatın lütfen diyeceğim 🙏🥰Sağlıkla kavuşun inşallah