Dilara69 1 sene 4 aylik evliyim..Düşüğümden sonra 8 aydir ovulasyon takibi yapmama rağmen gebe kalamıyorum, sorunda yok.. Artık bosverecegim galiba çocukları çok seviyorum hemen olan istiyorum..
KyrNeriman Dilara69 canim instagramda doc doktor mehmet faik karsli var onun uyguladigi bir yontem var cogu kisi uzun yillar cocuk sahibi olpamapypanlarda bile tutmus takip etmeni tavsiye ederim ve cabli yayinlatna katil mfk yobtemi die isimlendirmis bbcr bakmalisin saglikla sihatle guzel bi anne olursun insAllah canin.
mom130 Dilara69 kıyamam canım ya seninle aynı durumdayız ben de sekiz aydır korunmadığım halde hamile kalamiyorum. Eşimle sokakta bile çocuk görünce seviyoruz belki de çok sevdiğimiz için olmuyor. Allah neyi çok istersen seni onunla imtihan ediyor.
NeseA Inşallah en kısa zamanda gebe kalırsın canım inşallah tüm dualarım seninle🤲🏻😘üzme kendini herşey takdiri ilahi Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın Allah büyüktür inşallah gebe kalırsın inşallah her hafta kusman bulantın olur inşallah ☺😘😘
Embu Dilara69 rabbim size de hamilelik ve annelik duygusunu yaşatsınn.. ben de evlendigimden beri hiç korunmadım 9 ay olmadı sonra cok yogun bi zamama girdik cocuktan vazgeçtigimiz ay mucize bi şekilde hamile oldugumu ögrendim sizede rabbim en kısa zamanda yaşatır inşallah kesinlikle cocugu düşünmeyin etrafımda cogu kişi benim gibi hamile kaldı doktorum da beklenen cocuk gelmez gibilerinden konışmuştu 🙏