linamom tulaymom bizim de 12 haftalıkken kıza benziyor demişti bugün büyük ihtimalle kız dedi. haftaya iyice netleşicez değişeceğini sanmıyorum ilk günden beri kız hissediyordum😂
09gul linamom yani böyle hissediyorum yavaştan ama işte emin olamıyorum acaba bana mı öyle geliyor falan diye düşünüyorum ama eşim de elini olduğu yere koyduğunda hep bir sıcaklık hissediyorum diyor. Ve kalp atışı gibi olan hareketi o da hissetti son iki gündür. 😂🤭
linamom 09gul ben netten araştırmıştım kalp atışı gibi hissedilmeye başlanıyormuş😇demekki sen de hissediyosun canım anneler hisseder😍
Denizlena linamom Aynen bana da öyle dedi nazlıysa kızdır genelde ama görmeden net bişey demim haftaya bakalım dedi 🥰
Buse62 linamom bizimde 14 hafta erkek dedi doktor ama detaylıda kesinleşir bence Bi çıkıntı gördüm dedi orda benzetti
Esay_50 Ben 13+6 da goremedim dedim 16 haftalikken bacaklariyla kapatmis gozukmuyor dedi baska bi doktor ama kalktindan sonrada buyuk ihtimalle kizdir dedi gormeden tahmin yapti degisirimi sizce yasayan varmi boyle:)