Ipek4058 Herkese merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim 8 ay önce doğum yaptım ağlayarak bugünü sonlandirdim rabbim herseyin hayırlısını nasip etsin bizlere 😒🙏🏻
acabakim Ipek4058 sağlıkla gelsin minik, özel olacak belki biraz ama hangi korunma yöntemini kullanıyordunuz? Ben de 50 gün önce doğum yaptım ve spiral konusunda kararsızım tavsiyeniz var mı?
RuveydaYasin Ipek4058 sıkıntı değil 6.5 aylık oğlum var ve ben 2.5 aylık hamileyim üstüne üslük çöm kötü hamilelik geçirmiştim ben gebelik zehirlenmesi yaşamıştım 37. Haftada sezeryan ile doğum yapmıştım benim de dikişler taze daha ama ne yapalım ikiz gibi büyüler
Ipek4058 Sude-96 anlamamış olabilirsiniz inanın ne yazdığımı bile doğru düzgün kelime seçip cümle kuramıyorum o kadar tuhaf duygular içindeyim 8 ay önce doğum yaptım bi kızım var şuan da ve 1.5 aylık hamile oldugumj öğrendim beklemiyoduk hatta dusunmuyoduk bile oysaki hamileymisim tekrar programı yükleyip aranıza katıldım
Ipek4058 Oznurkk hayır hayır 8 aylık bi kızım var ve 2. Hamileyim tekrardan 1.5 aylık olduğunu öğrendim ve programı yükleyip aranıza tekrar katıldım inanın çok tuhaf duygu icindeyim nasıl cümle kurulduğunu bile unuttum 😒🙏🏻
Sude-96 Ipek4058 hayırlı olsun bacım galiba kaza olmuş öyle hissettim olsun beraber büyürler işte allah yardımcın olsun
Zhra4242 Ipek4058 Olsun gelen rızkı ile gelir evet sana zor olacak ama rabbim yardım eder bak bende üçüncü bebeğimi hiç beklemiyordum nasipte varmış oldu 11 gün kaldı doğuma bekliyorum
Oznurkk Ipek4058 olsun beraber büyürler Rabbim sabırlar mutluluklar versin onu da sağlıkla kucağınıza alın 🥰 Öteki çocuğunuz normal doğum mu sezaryen mı
Zky2019 Benimde aynı durumdayım. Planlı olmayınca insan kötü oluyor oğlum 2,5yaşında ve doğum hikayem kötü şimdi 3 aylık hamileyim çok psikolojim bozuk bakmaktan korkmuyorum doğurmaktan korkuyorum:(
Ipek4058 Zky2019 okadqr kötüyüm ki kızıma bakıp bakıp ağlıyorum resmen hiç dusunmuyoduk erken di çünkü şuan ve dikislerim taze sezeryan olmuştum çok korkularım var ve piskolojikmen hiç hazır değildim ama kazayla oldu
Zky2019 Ipek4058 aynen canım ilk öğrendiğimde bende aynıydım ama zamanla alışıyor insan. Nasip böyleymiş. Kürtaj bile düşündüm sonra dedim ki bizim hatamız onun hiç bir suçu yok nice isteyen insanlar var Allah sağlıklı nasip etsin vardır bir hayır. Hiç üzme kendini
Afynl_03 Benmde oğlum 15 aylık ve ben 5 aylık hamileyim planlı bir durum değildi ama olsun ikiz gibi büyürler en azından nasılsa uykusuz yorgun bitkin olmasına bitkiniz bari tek seferde büyürler
Ipek4058 acabakim spiral de olsa başka yöntem de olsa inanın Allah nasip ederse her şekilde oluyo happy Kids de okumuştum kadının içinde kırılmış sipral farketmese o şekilde ilişkiye gitse hamile kalabilir siprallede hamile kalanlar var çok taktırmak istedim ama randevu dusuremedigimden nasip olmadı ve 1.5 ay önce hamile kalmışım geri çekilme ve prezervatif kullaniyiduk hemen tuvalete girer sonra duşa girerdim aksın diye ama rabbim nasip etmiş oldu kalbi bile atiyo 😶
RuveydaYasin Dunyabebek korunanlar da hamile kalıyor bildiğinizi umuyorum bu üslup hiç hoşuma gitmiyor bir gün siz de eğer bu şekilde kalırsanız insanların da size aynı cümleyi tekrarlanacağını umuyorum