Kizlar ilk gebeliğim 35 yaşındayım ikili taramam biraz riskli çıktı ve bebekte nazal kemik kısalığı saptandı esimde Dr gerekli tetkikler yapıldı fakat sonuç on gun sonra çıkacak dawn sendromu olubilir dedi doktrum ben aldırmayı düşünmüyorum ama moralim çok bozuk aranizda bu durumu yasayan varmı