Zynpnaz tam 40 olduk. Hafta başında 1 cm açılma var demişti doktor. Çatı muayenesinden sonra lekelenmelerim geliyodu normal dedi. Bugün de daha koyu renkte akıntım geldi peceteye silinirken anlamadım acaba Nisan mi değil mi 🙈 sancı yada su gelmesi gibi bı durum da yok hiç bekliyorum şimdilik belki doğum habercisi falansa sancı gelir diye 🙈