Royalsun Merhaba hamiş anneler 🤗 Gebe okuluna gidiyor musunuz gittiniz mi veya gitmeyi düşünenler var mı aranızda?
Happy_001 Royalsun dusundum sonra dedim aman ne gerek war anam gıttı mı bende gideyim dedim anam soruyorum kızm nerden bılıyım ben seni 28yıl once dogurdum omu kaldı aklımda diyor bende internte bakıyorum vıdeo falan izliyorum
guzelbebegimmmmm Royalsun oğluma hamileyken seneler önce gitmiştim. Güzel bilgiler edindim ve arkadaşlıklar kurmuştum. Şuan koronadan dolayı online eğitimlere katılıyorum ve psikolojik olarak iyi geliyor. Nefes egzersizleri falan yapıyoruz bebeğimizle konuşuyoruz🌷
Royalsun Happy_001 😂😂 imkanınız varsa ve haftanız çok ileri değilse bence gitmelisiniz 🤗 hem sizin için değişiklik olur hemde aklınızda herhangi bir soru işareti kalmaz
poncikveannesii Happy_001 interntte online ücretsiz gebe okulları var ben kayıt oldum ama katılamadım Aralık’ta tekrar var onun hepsine katılcam zoomdan oluyor
Royalsun poncikveannesii ücretsiz olması çok iyi 😏 evde oturmaktan sıkıldığım için hastaneye gidip geliyorum 😂 yoga dersi filanda oluyor
Royalsun guzelbebegimmmmm en son 2019 da açıkmış okul şimdi tekrar açmışlar yoksa bende online düşünüyordum. Ama eğitimleri gerçekten dediğiniz gibi güzel doğumdan korkuyordum nasıl olcak nasıl yapacağım gibi düşüncelerim vardı. Ama artık yok bence herkes gitmeli 🥰
poncikveannesii Denizlena https://instagram.com/etlikzubeydehanim?utm_medium=copy_link burdan mesaj atın yada bu numarayı arayın hemen kaydediyorlar 0312 567 40 00
Withbaby Bende gideceğim inşallah 24. Haftada izine ayrılıp 2-4 arası oluyormuş kendi çalıştığım hastanede gebelik okulu var ebe hanımda çok pozitifti heyecanla bekliyorum açıkcası 😍
Elif1608 Royalsun ben 2 haftadır gidiyorum ☺️ Nefes teknikleri ve sancı anında masaj tekniklerini öğrendik şu an memnunum☺️ Gittiğim hastanede doğum olacağı için oradaki ebe ve hemşirelerle de tanışmış oldum😁