Merhaba kızlar herkes gibi bende anlatmak istedim 2 kasım doktor kontrolüm vardı ona gittim benden kan ve idrar istedi bende verdim Yarın gel dedi sonuçlar için ve 3 kasım sabah 8 gibi kasıklarımda adet görür gibi kasılmalar olduğunu hissettim ama ilk doğumum tecrübesizim anlamıyorum tabi hiç bişey kalktımm biraz yürüdüm sonrasında duş felan aldım ama yine aynı düzensiz şekilde devam ediyor saat 10 oldu kırmızı kan pıhtısı ve kahverengi akıntı gelmiş anladım nişanım geldiğini hastaneye gittim ilk önce doktorun yanına çıktım sonuçlarım için temiz dedi nişanım geldiğini söyledim acil kadın doğuma in dedi indim söyledim böyle böyle die nst bağladı biraz sancılarım çıktı alttan muayene etti 4 cm açılma dedi ve benden yine kan idrar istedi 20 dakka sonra gel dedi bende bahçeye çıktım yürüdüm biraz geri geldim tekrar alttan muayene dedi baktı 6 cm dedi doğumhaneye aldılar nst bağladılar sancılarım biraz artmaya başladı kaldırdılar yürüttüler biraz sonra tekrar nst bağladılar ben öyle doğum sancısı şiddetli bir şekilde çekmedim belimde de ağrı sancı olmadı sadece doğuma girmeden biraz önce 3 kez ağır şekilde sancı vurdu suyum patladı sonra zaten hemen doğum odasına aldılar 3 ıkınmada oğlum geldi anlamadım bile ne ara geçtiğini şimdi 17 günlük olduk ve omzumda uyuyor şuan rabbime binlerce kez şükürler olsun ki allah herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin evlatlarınızı sağ Salim sağlıkla kucağınızı almayı nasip etsin inşallah ❤️🙏