PrmAleyna Selam kızlar 36+5 teyim bugun doktora gittim karın çevresi diğer kısımlara göre daha geride 2 kere ölçtüm ikiside aynı dedi doktor. Bu durumu yaşayan var mı eğer devam ederse ve suyu azalırsa ozmn sıkıntı olurmuş.
Guneyinannesi1 PrmAleyna hiç sorma bende 2 gün önce gittim benimki de öyle 3 hafta geride haftaya bakıcak eğer gelişmemişse almamız gerek dedi
Sdtcnts PrmAleyna banada 34 te söyle ndi 2 hafta gerideydi. 🥺Şimdi 36 yım halen geride. Sağlıklı beslen dedi de ne yapabilirim bilmiyorum. Sizin kaç kg bebeğiniz ve doktor ne tavsiye etti
PrmAleyna Sdtcnts ben şimdi ne yapmam gerek dedim ama doktor şuanlık yapacak bi şey yok 10 gün sonra gelirsin hala aynıysa suyuda azalmıssa ozmn bakacaz dedi kilo gelişimi normal 35+5Da 2730 gramdı 36+5 te 2850 oldu dedi kilosu vs her şey normal ilerliyor ama bakalım
Burcu_akbb Sdtcnts Banada Geriden geliyor diye hastanede 4 gün yatmıştım dr sordum Ne yiyim içim Söleyin ona göre yapım dedim ne alakası var yeme içmeyle dedi Demkki karnında gelişmiyo daha fazla demişti
PrmAleyna Sdtcnts hafta olarak şu kadar geride demedi sadece diğer kısımlara göre karnı bi tık daha az gelişmiş dedi
Dugisim PrmAleyna Ben ilk kızımı 38+3 te 2850 gram doğurdum hiç gelişim geriliği falan denmedi. Minyon bir bebek olacak denildi.niye böyle söylüyorlar anlamıyorum. Şimdi 12 yaşında kızım görseniz benden uzun iri.
Sdtcnts Guneyinannesi1 sizin de kilosu azmış. Sağlıklı beslen dedi bana doktor ama pek dikkat etmiyorum 🤦🏻♀️siz yiyebiliyorsanız muz, ceviz, kaşar peyniri yiyin kilosu az sizinkinin de
Burcu_akbb Sdtcnts çok telaş etmeyin 37 de 2600 oldu Kızım gelişimide güzel ilerledi Şuan 3 yaşında Dr karnında gelişmiyosa bekletmenin anlamı yok demişti