baysmeri Arkadaşlar ben pazartesi sabahı doğuma giricem beni pazar hastaneye yatırırlarmı yoksa pazartesi sabahı mı hastaneye gidicem ??
BURCUGLC baysmeri Allah hayırlı sağlıklı bir şekilde kurtarsın sizi 🥰 kaçıncı haftada alacak sizi doğuma tam olarak
Esra-2121 baysmeri ben de pazartesi sezaryen olacam, doktorum sabah 07.30 da gel dedi. Gece 12 den sonra bir şey yiyip içme dedi.
baysmeri Merveelisa tamam çok teşekkür ederim bana pazar günü yatış yeri yazmış kağıda anlamadım o nedemek oyuzden soruyım dedim
baysmeri Esra-2121 hayırlı olsun aynı gün doğuma giriyoruz ay çok heyecanlı 🥰demekki sabah erkenden hastanede olucaz
Esra-2121 baysmeri Aynen ve benimde 38 hafta 1 gün olmuş olacak, bebeğim makat geliş. İnşallah ikimiz de sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏽🥰