Kızlar 40. Haftada bebeğimin makat gelişli oldugunu söyledi doktorum ve salı günü sezeryan olucak ama salı gününe kadar nasıl bekliycem bilmiyorum çok korkuyorum her an dogum olur diye çok riskli çünkü ve bebeğim çok hareketli neredeyse hiç uyumuyor gibi 😔😔