Mide yanması çekiyorum 20. Haftadan beri ama öyle böyle değil bu gün midem yanmasın artık ağlamayım diye sabah beri açım halada yanıyor tıka basa yemek yemeyi özledim 🤧ne ilaç ne soda ne süt ne elma ne karbonat hiç biri işe yaramadı artık oturup ağlıyorum başka çarem kalmadı 24+3 Haftada böyleysem doğuma yakın neler olur bilmiyorum HİÇ TAHMİN ETTİĞİM GİBİ BİRŞEY DEĞİLMİŞ BU HAMİLELİK
İkinci çocuk mu aman tövbe yarabbim 🤬🥵