Kamtug Benim arkadaşım yabancı çoçuğunun ismi rayana biz ona rayan diyoruz bazen.. bence güzel bir isim
LinaLina2011 busraadingra Merhaba, Bende oğluma rayan ismini düşünüyorum, siz karar verdinizmi? Ben pek cesaret edemiyorum turkijede daha yabanci isim demekki pek bilmiyorlar. Bilemiyorum ama Avrupa’ da çok meşhur bi isim Selam Lina