Merhaba kızlar ☺️
Bayadır takip ediyordum bu benim ilk postum
36+0 ım kavun olmuşuz kızımla 🙈
Normal doğum düşünüyorum ama bende hiç bir belirti yok , doktor herseyin normal olduğunu. Bas asagı pozisyonda olduğunu söylüyor bayadır 🥰
İnşallah normal dogurabilirimm😘 fakat deli cesaretimi bilmem hiç bir fikrim yok 🤷♀️