Ben de yaptırdim medicanaya gidiyorum, 9 muayane hakkınız var ama 15 TL bir katkı payı aliyolar her muayanede. Onun dışında doğum içinde en azından fiyatlar daha fazla artmadan fiyatı sabitliyosun. Tabi nerde ne zaman olacağını bilemiyoruz ama :)) ben memnunum.