mercimeginanne Kbrnr_krkmz markayı değiştirebilirsin. Bazı markalar bazı gebelerde bulamtı yapıyor. Ben folbiol kullanıyorum sıkıntı yaşamadım
Minnaksercecik Kbrnr_krkmz orzax oceon mummy diye yaz cnm nette çıkıyor eczanede de var hem vitamin OMEGA 3 herşey var folik asit de var folibol felan almadım eczacı önerdi doktor da onayladı
ozkurtzey Kbrnr_krkmz vinalac kullanıyorum bende ithal ilaç verdi onlar da baya yuksek fıyatlı yaa her zaman alıncak gibi değil zaten
mercimeginanne Kbrnr_krkmz farklı bir marka deniyebilirsiniz eczaneden alıp :) böyle şeyleri deniye yanıla bulucaksınız malesef :)