sedayla Bende hafta başında 1 cm açılma var demişti doktor. Bugün de akıntıyla birlikte peceteye silinirken leke geldi koyu renkli nişan mi değil mi anlayamadım tam. Çünkü çatı muayenesinden sonra lekelenmelerim geliyodu. Sancım yada su gelmesi gibi bı durum da yok daha oyuzden merak ettim. 40 haftalık olduk tam