iki-bebekannesioluyor sezeryan anında hicbsy hissetmiyosun sıfır aci bes dakikada bebek kollarinda yani ama sonrası biraz ağrılı o da doğal olarak yani ameliyat sonuçta ne kdar çok yürürsen o kdar cabuk toparliyorsun ama normal doğum hem doğum anı sancısı acılı hemde sonrası hele dikiş varsa ben kırk gün oturamadim hep yatakta yattım onun için sezeryan çok iyiydi