Merhaba ben yurtdışında yaşıyorum ilk doğumum burda oldu pandemiden dolayı gelemedik Türkiye ye aşırı zorlandım çok yalnızdım hiç kimse yoktu yanımda eşimi bile almamışlardı odaya ve doğumum çok yırtıklı çok dikişli geçmişti doğrulup çocuğumu emzirmeye bile alamıyordum. Şimdi ikinciye hamileyim çok sürpriz oldu bizim için 11. Haftadayım çok şiddetli bulantılarım var resmen klozetin başında yatıyorum 😢 Bu sefer doğuma bir aksilik çıkmazsa gelmeyi çok istiyorum Türkiye ye ama İstanbul ümraniye ye yakın özel hastahane arayışındayız daha önce tecrübesi olan varsa doktoruyla birlikte söyleyebilir mi ikinci doğumda da kötü anılar yaşamak istemiyorum çünkü. Memorial. Medical park bilginiz varsa yardımcı olur musun?