Eliffffffd Ben de doğuma giriyorum doktorum inşallah normal doğum dedi inşallah sağ Salim alırız bebişlerimizi kucağımıza
UmutsuzPolyanna Epidural olurken kendini sıkma yeter zaten gerisi doktora kalıyor sütün hemen gelmezse ben gibi hönkürerek ağlama çok gülüyorlar 😅 inşallah ağrın sızın olmaz canım sağlıkla kavuşun 😍
Pelin92 Ameliyattan sonra bol bol yürüyüş ne kadar yürüyüş o kadar çabuk toparlanma sağlıkla kucağınıza alın