Halimeege Kızlar bebeğin kalp atış hızı 140 in üzerinde olursa kız 140in altında olursa erkek diyorlar sizce doğrumu
Zeytinlimon Halimeege bnce tam tersi benim kız ablamin erkek ilk kalp atışları onun resmen davul gibiydi benim pıtpıt çok daha yavaştı🥰
Mehtapca06 Ben tam tersi biliyorum bende tuttu erkek bebeklerin kalp atışı daha hızlı oluyor benimki nerdeyse taşikardi tadindaydi ve oğlum oldu 😂
NeseA Ayy birşey sorcam kızlar bende 8+5 haftalık gebeyim çarşamba günü hastaneye gittim doktor kalp atışını dinletti maşallah dedi davul gibi atıyor baya duyuldu sesi☺benim ne cinsiyet acaba kalp atışı hala kulaklarımda çok iyiydi yaa😘