IlaydaOrhanKopuz Merhaba anneler 🌸 Ya ayaklarım gebeliğimin başından beri ağrıyordu ama bu hafta bi başka ağrımaya başladı ayrıca şişti de 😞 tuz tüketimime dikkat ediyorum bol su da içiyorum ama sanki biraz erken mi ayak şikayetlerim olmaya başladı bilemedim.refleks masajı diye bir masaj varmış ama 6. Aydan önce hamilelere önerilmiyor.daha 20+3 haftalığım ben.hiç aranız da yaptıran oldu mu işe yarıyor mu ??
Sukranerolkaradag IlaydaOrhanKopuz Benim de ayaklarım 7.ayın başında şişmeye başladı 37den 40 numaraya çıktı. Duştan sonra kremle sert masaj yapınca 2gün iniyor şişi sonra aynı :(
begumge IlaydaOrhanKopuz ben akşamları 1 saat yürüyüş yapıp gelince bacaklarımı soğuk suyla yıkıyorum çok iyi geliyor
Anneyimmm IlaydaOrhanKopuz benim 14.haftadan beri sisiyor 🙄dr normal dedi idrarda proteine bakildi bi sorun yok
IlaydaOrhanKopuz Sukranerolkaradag resmen koca ayak olcam belli ki üstüne bi de ağrısı 🤦🏻♀️😞 bende öyle yapayım bari masaj işe yarar bende de belki
Sukranerolkaradag IlaydaOrhanKopuz Çok teşekkür ederim inşaAllah siz de sağlıcakla alırsınız kucağınıza 🤗
Zynpdmr 35.haftada sol ayagim asiri sekilde sisti 1haftadir da oyle..tek tarafta olunca insan korkuyo ister istemez.doktorum kalp damara ve ortopediye yonlendirdi cok sukur bisey cikmadi..kanala yerlesmeye calstgi icin olurmus.bir de sistigi zaman soguk suyu acip dus basligiyla ileri geri hizli hizli yikamak gerekiyormus 😊
IlaydaOrhanKopuz Zynpdmr benimde sol ayağım sağ ayağıma göre daha şiş şuan ama denicem soğuk suyu rahatlatır inşallah 🙂
Zynpdmr IlaydaOrhanKopuz insallah canim birde aksamlari yatarken yuksekte olsun ayagin sabaha kadar iniyor 😊