Moedergans Merhabalar, bugün öğleden sonra sağ kasığıma giren bir ağrı başladı. Ara ara sancılanıyor. Uzanıyorum. Geçiyor. Sonra yine başlıyor. Endişelenmeme gerek var mı? Bilmiyorum. Umarım hiçbir şey yoktur sağlıklıdır her şey. Fikriniz var mı?
Arashsn Moedergans iyi aksamlar ben gebeliğim basından beri ayni ağrıları yaşıyorum sürekli ve dayanılmaz şekilde giriyor bazen doktor gittimde de normal.rahim büyüyor ilk doğumun sezeryan bide benim düşük riskim de var böyle söylüyorlar ama sizde doktora görünün mutlaka çünkü ağrıların farklı sebepleri de olabilir
Melikeakarsu Moedergans bnde 13 haftalık hamileyim Bu iki gündür sol kasigim da bi agri var ara ara sol bacagima hafif vuruyor sağ kasigima agri cok nadir giriyor neden oluyor bilmiyorum sanirim rahim Genisledigii icin karin kaslari genisliyor ondan
D-92 Moedergans bende 22 haftamdayım benimde hep oluyor 6. Haftadan beri hep var doktoruma söyledim normal dedi bebeğe de bakıyoruz normal ve o yüzden üstünde durulmuyor genişlemelere vücudumuz tepki veriyor bende bağlar genişliyor ondan
Bebegim213 Moedergans canim korkutmak istemem benimde ara ara oluyordu herkes normal diyordu 22. Haftamda ayrintili ultrasonda rahmimin kisaldigini normalde 40 mm ve üstü olması lazımken 10mm e düştüğünü her an dogum yapabileceğimi ve ağrısız sancısız hissetmeyecigimi söylediler acil yatış yapıldı pazartesi serklaj yapacaklar ne olur hiçbir agrini ihmal etme herkesin hamileliği farklı oluyormus
Moedergans D-92 Melikeakarsu Arashsn Cevaplarınız için teşekkür ederim. Ben de yani ektra bir ağrı, kanama, baş dönmesi gibi şiddetli belirtiler yoksa sıkıntı olmayacağını okuyorum, dinliyorum ama insan işte. Pazartesi detaylım olacak inş iyi olduğunu görürüm.
Melikeakarsu Moedergans benim tansiyonum dusuk hep ama 12 . Haftada baş agriis bas donmesi olurmus ben yasadim 13. Haftada da kasik agriisi olurmus onuda suan yaşıyorum masallah hiç bir belirtiyi es gecmiyoruz 😂😂😅 hiç belirti olmadan hamilelik geçiren arkadaslarim var cok rahatlar karni büyümese hamile olduğunu unutacak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Moedergans Melikeakarsu hepsini yaşamış biri olarak çok zor cidden. Ama geçiyor. Geçecek ve bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alacağız inş
Melikeakarsu Moedergans amin insallah suan cok kötü kasik agrisi cekiyorum insallah sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻🙏🏻🧿