-ir3m -momymomy3 evet avent çoğunluğun önerisi oldu onun emzikleri de gece gündüz şeklinde olduğu için çok kullanışlı olacağını düşünüyorum
-ir3m Haydinn amin çok teşekkürler çok haklısınız bu konuda her çocuk aynı olmuyor neyi sevip neyi sevmeyeceğide 🌸 şimdilik en uygunlara gitmeye çalışacağım herşey inanılmaz pahalı
Melos12 -ir3m oğlumdada ikisini avent kullandım şuan gene hamileyim kazımada avent kullanıcam indirimden almıştım
elaweannesi Melos12 bende ya cam büyük we küçük set 2 si 126₺ ye aldım şaka gibi emzikte 2 awent emzik sadece 75₺ O da baya uygun oldu awentden şaşılmaz
Valeria -ir3m ilk etapta emmezse kaşık biberon ya da şırınga ile vermeyi düşünüyorum. Emmeye alışmazsa göğüs pompası alacağım, ona uyumlu biberonu set halinde oluyor zaten. Emzikte de frigg aldım ama bakalım sevmezse diğer markalara bakacağım🥰
Melos12 Ben bu seferki bebişime cam olanını almadım oğlum daha 6 aylıkken aventin biberonunu elinden atarak kırdı 1 tanede ben düşürdüm kırdım buz gibi dağılmıştı çok korkmuştum bunda cam düşünmedim bile canım
Eve -ir3m Biberon Nuk cam biberon, emzik Avent aldım..abi ve abla emzik kullanmadı çok uğraşmama rağmen ama her seferinde yılmadan alıyorum bu sefer başarılı olurum belki gerçekten büyük konfor..