Bende şunu çok merak ediyorum normal doğumdan korkanlar nasıl uyanık şekilde ameliyat olabiliyor 🤣bende normal doğum destekçisiyim 3. Gebeliğim sezaryende hayatta uyanık kalamam herhalde korkarım 🤣
Kızlar normal doğumda dikiş attıklarında ilk doğumda o iplik hissiyatını hissettim sizde de öyle olmuyor mu 🙄🙄yada sesler , konuşmalar ne bilim nasıl oluyor o bağlama esnasında falan insan korkar