Asli0611 Belirlenmedi henüz duyamadım malesef kese daha dün 0.67 cm di ne kadar büyüdüğünde duyulur bilmiyorum inanın bende heyecanla bekliyorum
Belirlenmedi Asli0611 inşallah duyarsınız cnm bende 7 haftalık gittiğimde bebeği kesede görmedi doktor
Zeynepbanu34 Bende şimdi geldim doktordan sat ekim 8 keseyi gördük şükür 16 mm ama bebeği göremedik haftaya tekrar çağırdı bakalım inşaallah devamı gelir
Ozlem_41112 Zeynepbanu34 aynı şekilde bende sat 7 Ekim doktor keseyi gördü bebeği görmedi üzülmüştüm de erken sanırım ya haftaya görür inşallah
Asli0611 Belirlenmedi inşallah canım unutmazsan haber verir misin bende bir hafta sonra falan gidicem artık nasıl büyürmü kese benek görülür mü bilmiyorum
Zeynepbanu34 Ozlem_41112 inşaallah güzel haberler alırız bundan önce 4 kimyasal gebelik yaşadım ister istemez korkuyor insan