Telaş yapma doktoruna yaz tani için rahat etsin bizden duymaktansa onun dediği daha da rahatlatır seni … ama ilk aylarda bende ağrı çekiyordum rahim genişlediği içinmiş şuan 5. Ayımdayım ve hala karnım ağrırır kasıklarım ağırır kan yoksa sancım sürekliliğini korumuyor unutuyorsan bazen sorun yok düşündüğün gibi birşey değildir . Endişe etme dediğim gibi yine de yaz doktoruna rahat et