ilknurarss2801 Arkadaşlar merhaba bugün kusarken ağzımdan bir miktar kan geldi . Boğazım tahriş oldu sanırım ve inanılmaz yanıyor. 28+3 deyim bunu yaşıyan oldumu ? ne iyi gelir lütfen yardımcı olun 🥺
Mrv1007 ilknurarss2801 bana da aynısı olmuştu yemek borumu zedelemiştim baya ağız dolusu kanadı öyle bir miktar gibi değildi, ertesi gün geçmişti ama bence sıvı şeyler iç orayı cok kurutma. Sabaha bir şeyin kalmaz inşallah
UmutsuzPolyanna Çok normal ya hele bide katı kustuysanız ne fena olur geçmiş olsun sıcak şeyler ile yumuşatın derdim ama malum hamileyken bir şey yiyip içemiyoruz 🥴🥴