Hazal_41 Merhbalar uygulamaya göre 5+2 günlük gebeyim geçen hafta beta 604 çıktı kese görünmedi 1 hafta geçti kese görünür mü doktora gitsem
Morningstar Hazal_41 bence 6 haftalık olmayı bekle iyi görünür o zaman şu an çok küçük olduğundan görünmez bana 6 haftalikken bile alttan baktılar mesela
sumelegi Hazal_41 aynısı bana da oldu canım. Valla kese göründü görünmedi tedirgin olmuyorsan mümkün olduğunca geç git 😂 ama folik asit kullanmıyorsan hemen başla. Eczanede 20₺ mi ne
Hazal_41 Ben vajinismus hastasıydim tedavim bittiği ay hamile kaldım o yüzden alttan muayne yaptiramiyorum geçen hafta nokta gibi gözüktü bu hafta gözükür mu acaba içimde hep kötü his var çok stresli zaamanlar ne yapacağımı bilmiyorum :(
deletedmom27371 Hazal_41 canım benim 5. Hafta da gözükmemişti 6. Hafta da çağırdı gitmeyip 7. Haftada gittim kalp atışını da duydum
Hazal_41 deletedmom27371 aaaa ne kadar güzel maşallah inşallah banada kalp atışlarını dinlemek nasip olur 🤲
Hazal_41 Nazli_ayar hmmm ben almayaym canm.saol 🤣🤣🤣bakalım kısmet zaman akıp geçse keşke başlar çok stres 😔
Sweetbabyy Hazal_41 6+3 de gittim ultrasonla karından görünmedi alttan baktı doktorum kalp atışını dinletmedi zararı olabilir çok küçük dedi 7. Haftada dinledik şuamda çok erken bence
KahveliBirAnne Bende 6+3 bugün ama bekleyeceğim 8 haftalık vs gitmeyi düşünüyorum en azından kese kalp atışı rahat duyarım inşallah hayilriis ile