Bebekte ne gibi sıkıntı olacak ki sonuçta 39 haftaya kadar yolu var sezeryanın . 37 de alınırsa da sarılık riski var iki bebeğim de hep öncen gidiyordu kızım 37de 3600 doğdu sabırsızlanıp doğsun dedik dinledik ama o da sarılık oldu bence 38 i bekleyin kilolu olsa ne olacak ki sonuçta sezeryan olacak yani