Kızçelerim hellöööööööö 🙋🏻♀️
Yine ben ve yineee yineee hareket sorularım 😂
17+1 haftalık hamileyim. Bebeğim sağ taraftaydı ama doktorum en son ki kontrolde göbeğimin altında olduğunu söyledi. Artık bebişim sağ yada sol tarafımda hareket edebilir mi 😂 şimdiden cevaplarınız için tişikkirlerrrr 😂