Kızlar merhaba.Bişey sormak istiyorum.8 kasım da adet oldum.13 kasım da bitti adetim.4 gün gecikmeyle.Ama nedenini bilmiyorum Son 3 4 gundur surekli yedigim şeyler ağzima geri geliyor ve şeffaf boylr uzayan sümük gibi akintim oluyor.Adet oldum hamilelik yoktur diye düşünüyorum.Ya da olabilir mi ? Yani hamile olup adet olan