Iyi geceler kizlar. Hcg artisi cok az olup da saglikli gebelik geciren var mi?
Adetimin gecikmesinin 5.gunu bugun. Iki gun once hcg 52,7 cikti cok sevinmistim. Bugun 58,26 cikmis. Herhangi bi belirti agri kanama lekelenme yok. Sadece 10 gundur mide yanmasi vardi, bugun kesildi. 3-4 gundur de asiri kotu kokan gaz problemim vardi. Bugun o da gecti. Arastirdigima gore dis gebelik degil ama sagliksiz ic gebelik olabilirmis. 😔 cok nadir bi kac tane gordum bu sekilde minimum miktarda artis gorup son anda kurtajdan vazgecen ve saglikli gebelige donen. Insan inanmak istiyor. Var midir yasayan?