Merhaba ben bişey soracaktım benim adetime 3 gün var 2 gün önce ovulasyon testi yapmıştım çizgi aşırı silikti bugün tekrar yaptım iki çizgi de aynı kirmiziliktaydi sizce yumurtalama mı yada ovulasyonla hamilelik ogrenende oluyormuş yoksa gebelik mi yardımcı olur musunuz 🙏