Her hastane bir değil ne olur ne olmaz gidip görünün bence normal acillerde her zaman nöbetçi ebe ve nst cihazı bulunur en azından sancınıza bakar gerek görürse açılma var mı yok mu ona bakar bu haftalar artık bebeklerin doğum pozisyonu aldığı haftalar ve erken doğum riski de bu haftalarda oluşmaya başlar