Koalamm İlk gebeliğimde 60 kilo ile doğuma girdim sezeryandı bu kez 29+2 yim ve şuan 64üm aynı kiloyla hamile kaldm inanılmaz tedirgim oldum benim gibi çok kilı alan var mı 2. Gebelikte
semakulekci Koalamm İlk gebeliğim 24. haftamdayım ve sadece 4 kilo almışım iyi mi kötü mü bilemiyorum tabi ki 🤷🏻♀️🙃
ElifKaraca Koalamm 59 kilo ile hamile kaldım salı günü doğuma gireceğim Allah izin verirse şuan 83 kiloyum ama hiç umrumda değil sizinde olmasın bebeğiniz sağlıklı gelsin de kilolar verilir☺️
Elosavas semakulekci bende 54e hamile kaldım bebeğim 1.200 gram sadece 800 Gr almışim doktor normal oldunu söyledi metobolizmayla alakalı biseydir yedini yakiyosundur
sulemete İlk gebeliğim de 20 kilo almıştım şu an 24 haftalığız 10 kilo aldım 🙈 sanırım ikinci de kanımızın içi daha geniş olduğundan hem bebek İri oluyor hem daha çabuk kilo alınıyor diye düşünüyorum yoksa iştah olarak aynı yani
Koalamm sulemete sizinde mi sezeryandı sezeryan olduğundan acaba dikiş yerlerine zarar gelir mi diye korkuyorum🤦♀️
Zeynep112 Bende 26. Haftadayım 13 kilo aldım gebelik öncesinde hiç kilo almaya müsait bir bünyem yoktu oysaki herkes bana senin karnına bebek mi sığar falan diyordu sen hiç almazsın falan çokta yemedim yani bende şaşırıyorum
Ayserndg1 Zeynep112 bende 42 kiloyla hamile kaldım 23. Haftamdayım ve 9 kilo aldım. Aşırı çok kilo almışım gibi hissediyorum göbeğim önden gidiyor🥲
Koalamm ElifKaraca kilo almak hiç umurumda değil zaten çok zayıf hamile kaldım almakda istiyorum normalde kilo ama acaba sezeryan yerime bişey olur mu korkusu oldu çünkü ilk gebeliğimde toplam 15 kilo almıştım şuan 20 kilo aldım ve daha 2 ay var doğuma
Koalamm Ayserndg1 ben 45 le hamile kaldım 23de detaylı ultrason olmuştu ordan hatırlıyorum 15 kilo almıştım o dönem bence iyisiniz
Ayserndg1 Koalamm insan hayatı boyunca dünyaları yiyip bir gram kilo almayınca birdenbire bukadar kilo almak garip geliyo doğrusu 😬
Esraokkk24 Ben 27 haftaligim 8 kilo almışım bana çok geliyor bu saaten sonra daha kilo alacaksın dedi doktor kizde cocok kilo almışsın diye