Çok fazla ya . O kadar parayı normal doğum için vermek çok fazla geldi bana . Benmde ilk gebelgm sezeryandi . Şimdi ikinci gebeliğim doktorum yine sezeryan uygun gördu. Riske atmaya gerek yok dedi . Banada öyle geldi . Hem fiyat olarak hem doğum olarak . Tabi yinede herkesin kendi tercihi