balkupummm Lavaboya gittim normal idrarımda değil ama peçeteye hafif kan geldi silerken. Ne demek bu bilen var mı ? Şu an çok tedirginim. Hastaneye mi gitmem lazım ?
gldn065807 balkupummm tabiki hastaneye git canım stres yapma git ulturasonla bakılsin senin içinde rahat eder hem
UmutsuzPolyanna balkupummm benimde öyle oldu idrarım dan enfeksiyon çıktı ama çok fena sancım vardı birde
balkupummm UmutsuzPolyanna benim hiç sancım yok. Kanamam da yok ama peçeteye geldi işte içimi huzursuz etti. Sizin de mi böyleydi ?
UmutsuzPolyanna balkupummm evet gece 3 de sancı uyandırdı wc ihtiyacı sandım gittim ilk gittiğimde açık flu bi lekelenme gibiydi sancım şiddetlendikçe rengi biraz koyulaştı ve fayans üstünden belli olmaya başladı o sıra işte enfeksiyon ile beraber kum döküyormuşum
UmutsuzPolyanna balkupummm bana göre büyüktü 3 gün kıvrandım 🤣 1 ay olacak hala çekiyorum enfeksiyondan