Merve234 8+3 haftaligim ellerim aşırı çatladı kaniyor bile. Var mı önerisi olan? Bir de elleri catlayanlarin genelde cinsiyet erkek oluyormuş duymuş muydunuz 🤗
Elsu26 Merve234 bu tür şeylere inanmayın lütfen havalar soğuk çatlaması normal benim ellerim hiç çatlamadı mesela oğlum olacak 😊
yigitege_annesi Merve234 doğru mu değil mi bilmiyorum ama mayıs ayında elim kurudu çatladı karardı krem nemlendirici kullanmama rağmen şimdi ise oğlum olucak bilemedim tesadüf mi desem 🤭
AyssssK Merve234 canım ürederm diye bir krem var eczanede. Geceleri onları sür eline, eldiven tak yat uyu. Sabah mis
Rojin1993 Merve234 benim ellerim dirseklerim çok çatladı kanayacak kadar çatladı cinsiyeti erkek çıktı ve çok okuyordum el çatlaması diye genelde erkek bebeklerde oluyormuş gerçekten 🥲
Ozlemu Benimde ellerim aşırı kurur ve çatlardi. Alakası var mı bilemedim ama genelde etraftan duyduklarım hep erkek bebekte el çatlakları çok olur derler . Bebeğimin cinsiyeti erkek. Tesadüfte olabilir tabiki. Her şeyden evvel hayırlısı olsun inşallah 🙏
sumelegi Merve234 ilk defa duydum. Benım hamilelikten oncede deterjandan çatlamıştı. Eğer doktorun önerrse dermovate kullan 1-2 güne hafifler.
Neva09 Merve234 valla cildin kuruduğu söyleniyordu. Öyle duymuştum bende 34 yaşındayım ellerimin bu kadar çatladığı ı yıprandığını hatırlamıyorum bebeğim erkek.
Alka Merve234 benimde hep çatlak ki normalde hiç catlamazdi . Geçmiyor ki .krem felan sürüyorum .avakadou bı krem var onu. Dediğinizi ilk kez duydum ama benimde erkek. 😂
Rojin1993 Merve234 hamileliğimin sonlarına doğru felan geçti krem kullansam da fayda etmezdi çok kötüydü ellerim utanıyordum hatta sormayanlara bile açıklama gereği duyuyordum bebek erkek olduğu için böyle oluyor ellerim diye 🥲 kol dirseklerim de öyle kurudu doğum yapalı 3 ay oldu ellerim düzeldi ama kol dirseklerim hala kuru 🤦♀️
BabyY2 Merve234 benimde normalde çatlamaz üstleri kıpkırmızı oldu ekim ayında hafif kanadı üstü düşün. Büyük ihtimal erkek gördük cinsiyeti 😄 Hurafe ama işte insan bağdaştırıyor ya 🙈
NeseA Benim de iki oğlum yaz gebeliği oldu ellerim kurudu çatladı, kızım da olmadı çok şükür şimdi dördüncü gebelik ilk haftalarda eylül ayında oldu şimdi birşey yok şükür 😘