Seydanuurr4 Kimyasal aslında gebelikten bile sayılmıyor, önemli bir durum değil. Kalitesiz sperm veya yumurtadan kaynaklanıyor genelde. Ortada bir kese bile olmuyor. Aslında kadınlar fark etmeden çoğu kez yaşayabiliyor bu durumu (adetimiz gecikti sanıyoruz ama belki de yumurta döllenmeye çalışıyor ve olmuyor) vücut bunu önce tutmaya çalışıp sağlıksız olduğunu anlayınca normal regl kanaması gibi atıyor ve kendini yeni bir hamileliğe hazırlıyor. Her düşük BetaHcg değeri her silik test kimyasal gebelik olduğunu göstermez, burada değerini 5le öğrenip doğum yapan annelerimiz bile var her şey Allah’tan. Sizin testiniz silik çıktıysa ve arkasından regl olduysanız bu kimyasal gebelik oluyor ve vücut diyor ki ben artık hazırım yeni bir bebiş yolla en sağlıklısını seçip onu büyüteyim.👼🏻🧸